Tuesday, September 7, 2010

ANIS's 1st birthday...back to 2007

date-18th august 2007
venue-dewan MPS, Seremban
guest-ex mrsm kk 1995-1997, ex JENAN (sultan abd halim kedah batch 1973-1974), friends and families.

actually birthday anis is on 14th august,but since ayah aku ade event ngan ex schoolmate de pada 18th tuh,so aku menyemak skali aa..aku ajak la kengkawan aku yg kebiasaan nya terdiri drpd bdk2 ex-mrsm kuala klawang sbb both aku n wife adalah ex-kk...agak ramai yg dtg,rare gak la muka2 yg dtg tuh..amir reza,azhari asrokin,akmal lalat,zaharah makasupin,syima...yg lain2 sumer muka biasa sajorr..elia,yeen,akar,marina...n beberapa lagi yg xsempat aku nak taip..jap lg korg usha la gambar dorg..hehe...



mknn mlm tu agak best,ade ayam percik,nasi ayam,sate,cendol...tapi bad news is,kawan2 klawang aku kebanyakan nye dtg lewat,event start kul 7,dorg dtg kul 9,so mknn habis..i'm soo sorry guys....(3tahun lepas punyer citer daaa)..tapi ade gak yg dpt mkn sebab dorg dtg awal..hehe...


aktiviti malam tuh plak,makan2,borak,slide show utk ex-jenan,karaoke atas pentas..tu je..tapi bunyi kanak2 berlari2an,umaang aih...huhu...riuh rendah.....btw,ex kk xde slide show sebab status kitorg kan hanya menyemak je td..kekeke...

gurls ex kk


guys ex kk


xsilap aku la,lepas bdk2 nih habis aktiviti kat dewan tuh,dorg ade gi makan kat mane2 ntah..sebab dorg xpat mkn...huhu...sorry again guys... masing2 dtg dr KL tuh...very very the very appreciate it tho..:)

xsaba nak buat next gathering...EH?!!jap...apesal aku melalut ngan cerita korg nih?ni pasal ANIS laa...kakakaka..kk..start balik..

anis mase nih dah boleh berjalan..so agak kabut aa nak jaga anis n nak layan guest..budak baru dapat kaki la katekan...gigi belom ade lagi...ckp pon xbape nak paham...yg penting,aku xblei dok saje je la..kena jaga anis 24/7 kat event tuh,atkut de ilang plak..huhu..


hadiah2?xde...huhu..sebab ni bukan event ANIS..lgpon sebenarnye birthday anis mmg aku dah buat on the 14th,kat umah,tapi secara kecil2an je la..yg dtg mase tuh alan je pon...aku xhengat plak hadiah ape aku bg mase tuh..ade gambar kotak je...kui3...


anis ngan kek n hadiah de..isi ape,aku tak ingat..keke


we love u sooo much ANIS SAKINAH!!...mmuuuuaaahhh!

No comments:

Post a Comment