Wednesday, September 8, 2010

ANIS pergi bandung plak....

date: 25 jan 2008 - 31st jan 2008

hehe..harituh gi bandung ngan family wife aku,kalini kitorg gi bandung plak,ngan makcik wife aku n anak de@sepupu wife aku...aunty nora n faiz...pergi kalini anis still belom 2tahun,so tiket anis murah la...thats why la kitorg gi trip bandung nih dekat ngan trip surabaya harituh..:)

cam bese,aku story tru gambar la k..lebey jelas...it starts with(amik lagu linkin park jap, ;p )

anis keletihan + kengantukan sebab kitorg gerak dr lcct pepagi kul 6.30 xsilap aku la..
sesampai je kitorg kat bandung tuh,check in kat 'hotel cemerlang',pastu terus gi tempat wajib utk semua 1st timer ke bandung nih,'rumah mode'...hehe..


 
mase nih anis sangat fotogedik....hehe..mmm...skrg pon rasenye...;p
ape yg anis kagum kan tuh?jeng jeng jeng...
oowhhh..mommy dah start memborong rupenye..hehe..baru satu tempat mommy oi....hish..
rumah mode...
kat 'paris van java'...time nih anis conquer camera...ni la hasilnya..
manchester united!!!!!
anis mengganas nak dok kat tepi pintu 'angkot'..terpaksa la aku gari tgn de..haish..
susahnye nak bangun pagi...ngantuk sgt ke tuh?
before sarap,anis menggedik ngan patung 'hantu' nih jap..kekeke
lepas sarap,mandi pastu siap2,pastu amik gamba kat gamba dinding hotel nih plak...
1st day kat 'pasar baru'..korg tgk plastik dorg byk mane?!! anis tido dalam baby-sling tuh,mommy n aunty nora gi shopping..aku?folo je la..huhu
anis da standby ngan shopping-bag kat 'the heritage'..
anis so love to post like this,in a bunch of anything..huhu..
dine in at the hotel,ayam sunda moden...ni gamba nasi je..ayam de ade atas meja..hehe
setelah penat teman mommy jalan2 kat hampir semua outlet,anis akhirnya tumpas jugak....yang pakai cap tuh la faiz,anak aunty nora...cousin wife aku...
comelnye anak patung tersebut....aku lak yg geram...huhu..
sgt gedik!!!!
skrg korg tau la mane anis dapat bakat gedik de tu kan?hehehe...
err...aku xsuruh anis buat mcm tuh...
 other than sleep n eat,colouring will make anis quiet n stay still....

alalalalala..tembam sgt..huhu
what are u waiting for anis?
dah nak balik dah....err....apesal byk je beg2 nih??
muka anis super-masam sebab dah sampai malaysia...rilek la anis,next time kite jalan lg k..hehe..


No comments:

Post a Comment